سلام به همه خانواده خوب و بد.

دوستان و عزیزان من خواهران و برادران من ایران و هر جا هستید.

موفق باشید وموید.

امیر و امیر علی و بابک وفرهاد عزیزان من .............................

و خواهران خوب من  و خاله و مادرهای نیکو من از همه  شما ممنونم

از لطفتون و از همه خوبیهایتون و از همه دلداریهایتون توی این  سالها

از خاله تارای خوبم گرفته تا آبجی راضییه عزیز و صحرای نازنیم و همه

و اونهائی  هم که عمرشون رو دادند و رفتند پیش  خدای یکتا مریم عزیزم

مامان زهرای خوب و ترمه خواهر مهربان و ......................................

حالا اونهائی که هستند وقتی که راضیه عزیز تو میترا رو معرفی کردی گفتی برات

همدم ومونس خوبی میشه راستش من هیچ موقعی نمی خواستم  کسی جز  مریم تو قلبم باشه

و راستش خدا رو شکر که هنوزم قلبم همیشه برا مریم میزنه  نه برا کسائی که دروغ میگن و میرن

خواهران خوب من عزیزان من من متشکرم از همه شما از ترنم عزیز  تا مادر مهربانش و

همه وهمه اما کسائی که میخواستند با روح و جسم بازی کنند بدونند که  من

همیشه بشون احترام میگذارم و هیچ موقع هم بهشون بی حرمتی نمیکنم از قدیم

میگن  چاه مکن  بهر  کسی اول خودت  دوم  کسی  راستش هر کس برا خودش معیاری داره برا

زندگی و من هم معیاری دارم معیارم اینه به  همه احترام بگذار و حتی اگر دشمنت شد.

پس  من با همه  وجود دوستتون دارم . و روزهای خوشی رو براتون خواهانم .

باور کنید شما خانواده من هستید و دوستون دارم همیشه به امید موفقیت همتون.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:51 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا