سلام به خانه مریم که تلفنش رو نمیتونم فراموش کنم. سلام به خاله و .ابجی های گلم

سلام به همه خاله و آبجی ها

سلام به مادر خوبمان طیبه عزیز و سلام  به خواهر خوبمان   راضیه مرضیه

سلام  به مهربانترینم  عزیزم دخترم  صحرای نازنینم میدانم چه ناراحت بودی و هستی

سلام به خاله تارای عزیز میدونم ایرانی موفق باشی دوستتان دارم خاله.

سلام  خانم معلم  خانمی که خواهر خوبمان هست و خانه مریم دست دخترش

اما دیگه اگه من زنگ نمی زنم نمیخواهم داماد گل رویتان ناراحت باشند.

باشه خوب خونه ای که سالها مال مریم و مال علی بود حالا من نمیتونم زنگ بزنم.

خوب دیگه خیلی دلم تنگه و گرفته مثه غروبی میماند که هوای اون غروب تند بادی دارد.

و چشمانمان رو برا دیدن غروب زیبا کور  میکند.

اما عیبی ندارد وقتی دلت و قلبت روشن باشد میتوان در تاریکی همه کسانی رو که دوستشان داری

حسشان   بکنی  پس  صحرای عزیزم نگران نباش   فدایت  گردم

اما پارمیدا جان  دختر نازنیم تو هم به خدا پناه ببر  و ما منتظر هستیم برگردی   باشه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 6 تير 1394برچسب:, | 12:12 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا